zondag 11 januari 2009

31-12 laatste dag van het jaar

Zo hee vandaag al weer de laatste dag van 2008. Weet je dat ze dan vanavond vuurwerk gaan afsteken? Maar das pas als het heeel laat is hoor.
Eerst maar eens rustig aan opstaan en even een filmpje kijken met Ruben. Dan nog wat spelen en onder de douche.
Oskar spuugt over mama heen, dus wij moeten eerst onder de douche en dan gaat mama nog even.
Ik moet naar zwemles en papa gaat samen met Ruben oliebollen kopen. Dan kijken ze nog even hoe ik zwem en als ik weer warm aangekleed ben gaan we schaatsen!
We rijden naar het ijs bij lelystad en bellen opa vuurtje of die ook komt.

Gisteren hebben Ruben en ik van opa vuurtje nieuwe schaatsen gekregen, dus die gaan we nu uitproberen. Het is wel even wennen, maar het gaat best goed.
Oskar vind het niet leuk op het ijs, dus mama gaat vast met hem naar oma vuurtje toe. Wij schaatsen nog even door.

Als wij ook komen maakt oma warme chocomel en krijgen we patatjes!
Nog even tv kijken, spelen en dan naar bed! Vanavond maken ze ons weer wakker.....
Terwijl wij boven proberen te slapen gaan de grote mensen gourmetten, dan moet je in een klein pannetje en op een warm plaatje zelluf je vleesjes maken.

Als het buiten helemaal donker en nacht is haalt mama me weer uit bed. Ruben en Oskar mogen ook uit bed. Kleertjes aan en aftellen tot midden in de nacht. Dan roept iedereen gelukkig nieuwjaar! En mogen we buiten vuurwerk gaan kijken. Eerst vind ik het een beetje eng, maar daarna toch ook wel stoer en gaaf.
Mama en Oskar kijken binnen en daar vind Oskar het ook heel wauw!

Als het al heel lang nieuw jaar is moeten we toch weer gaan slapen. Ik mag weer bij Ruben op kamer en Oskar op zolder met papa en mama.

Ohja hoe vinden jullie de foto van ons onder de kerstboom? We hebben alledrie een GAP trui aan. De trui die Oskar aan heeft was eerst van Ruben en toen van mij, nu voor Oskar. De trui die ik aan heb was ook eerst van Ruben en als ik hem niet meer pas krijgt Oskar hem. LEuk he?

Geen opmerkingen: