woensdag 29 juli 2009

08-06 Feestweek

Mijn school bestaat 20 jaar en daarom vieren we deze week feest!

Vanmorgen in het blauw/wit naar school, kregen we daar nog een heel mooi Lichtboei t shirt!

Daarna de lawaai optocht, we gaan de hele buurt laten weten dat we er zijn! HEbben zelf herrie dingen gemaakt op school, dus die gaan we nu gebruiken en voorop loopt een trommelband!! Ik ben vandaag hulpje, dus ik mag met juf voorop!

Na het herrie maken gaan we nog ballonnen oplaten, van iedere klas 2 kindjes en ik mocht ook!
Als mijn ballon het verste komt, krijgt mijn klas een taart! Duimen jullie mee??

We gaan nog meer leuke dingen doen deze week hoor!
We krijgen nog een springkussen op school, doen een vossenjacht en gaan naar Ballorig!

En omdat Ballorig een beetje rare tijden heeft, brengt mama me smorgens bij Emely en haar mama. Die brengt ons naar Ballorig en haalt ons weer op. Na mama's werk haalt zij me dan weer op!

Vrijdagavond hebben we dan ook nog feest en dan is het weer klaar!

Geen opmerkingen: