maandag 3 augustus 2009

31-07 kapper

Het is weer de hoogste tijd zegt mama, onze haren moeten geknipt!

Nu vinden wij dat best leuk, dus we gaan wel mee!

Mogen we dan zelluf een kleurtje kiezen mama? Ja maar geen zwart of glitters zegt ze. Het wordt dus geel en rood!
Ik zeg dat ik later als ik groot ben of als ik 18 ben ook kapper wordt, dan moet er bij de kapper iemand weg en kan ik erbij! De kapperbaas zegt dat zij dan wel weg gaat, kan ik kapperbaas worden! Ook zegt ze dat ik al naar de kapperschool mag als ik 16 ben, mama zegt dat dat eerder is dan 18! Hoef ik iets minder lang te wachten!

Als we klaar zijn krijgen we nog een snoepje!
Tot over 2 mnd!

Papa belt nog op van zijn werk, vanavond gaan de bbq-en met ome Eric en Nadia. Gezellig!
Later belt papa nog een keer, Hinco komt ook. Of mama het tentje even wil zoeken.
Dat is grappig, komt er een tentje naast onze caravan te staan!

Als papa thuiskomt doen we snel alle dingen in de auto en gaan we naar de winkel voor eten en dan naar de caravan.
Als we druk aan het spelen zijn komen ome Eric en Nadia en even later met de motor Hinco.

Papa en Hinco doen de tent opzetten en wij kruipen er gelijk in! Maar dat is niet helemaal de bedoeling, das gek!
We dollen nog wat met Hinco en ome Eric leest een verhaaltje voor als we moeten slapen, komen jullie morgen weer??

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi kristian en oskar jullie papa is vandaag de26eaugustus ook geknipt ,het was de hoogste tijd,was bijna een meisje zolang was het.
groetjes uit muiden