zaterdag 2 januari 2010

02-01 visite

Jeeemig wat was het vannacht koud! Mama zegt dat het min 5,5 is geweest!
Daar krijg je ijs van!!

Papa had gisteren een paar emmers water in de tuin gegooid en dus konden we glijden!! Leuk!!

Daarna even boodschappen doen en mama moest nog iets terug brengen naar de winkel.
Als we thuis komen gaat Oskar even rusten en ik doe nog een vergeten boodschap met papa.

Als we allemaal lekker in de kamer zijn bij de warme kachel gaat de deurbel! Ome Sander, tante Sjelle met Koen en Niels!!!
YEAH!!

Samen spelen met de trein, op de Wii en ook nog lekker pizza eten!!
He sneeuwt het buiten nu weer???
Hmm we spelen binnen nog even verder, totdat ze weer naar huis moeten.

Wat raar dat wij nu ook al naar bed moeten.....

Wat denkt mama wel niet, ik heb vanmiddag toch nog geslapen??
Hier trap ik niet in! Ik ga mooi heel zachtjes naar beneden en terwijl mama op de putter tikt ga ik heeel zachtjes met de trein spelen. Mijn rug naar haar toe, als ik haar niet zie....
Maar ze merkt toch dat ik er ben en moet terug naar bed!

Ohh nu doet ze het traphekje dicht.... hmmm er over heen dan maar!
Mama! je had het hek dicht gedaan, dan kan ik niet naar beneden!!
Hoe ik hier toch ben? Ja geklimt natuurlijk!!

Hmm mama zegt als ik nog een keer uit bed kom, ik in de schuur moet slapen... daar is het koud!
Weltrusten!

Geen opmerkingen: