zaterdag 2 januari 2010

14-12 2e prik

Komen we terug van een leuk en druk weekend, zeggen ze tegen me dat ik weer naar de prikfabriek moet!!

Nou ja, als het moet.... Kris gaat ook mee. Maar die krijgt geen prik!
Als we aankomen herken ik het en loop voorop naar binnen toe.
Er is een mevrouw die vraagt of ik voor de 2e keer kom en of ik niet ziek geweest ben vorige keer.
Dan naar een mevrouw die mijn papiertje mag hebben, ik krijg een kaartje terug van haar.
We lopen naar de tafel met nog een mevrouw en als ik vraag of die me prikt zegt ze ja!

Snel doe ik mijn jas uit en trek mijn trui omhoog, ik vind een prik niet eng!!
Ik mag nog even bij mama op schoot kruipen en dan prikt ze ineens! AUW! Jij doet mijn pijn! zeg ik heel boos.... die mevrouw zegt dat het klaar is, ik wil al weg maar ik mag nog een pleister!!

Dan zeg ik ben je klaar? JA, mooi! Want nu krijg ik nog een auto van papa!!
Papa en mama kijken elkaar aan en moeten lachen, maar ik krijg het echt wel! Ik ben namelijk heel stoer!!
Bij het naar buiten gaan staat er nog een lieve meneer die vroeg of het allemaal goed was gegaan en krijgen we een zakje snoep en een beertje! Als je in het beertje duwt maakt hij muziek, leuk he?? (maar ik krijg nog wel een auto toch??)

Als we boodschappen gaan doen, lopen we dus ook langs de speelgoedwinkel en krijg ik een mooi Hotwheels motortje!

Oh en weet je wat er nog meer was vandaag?? Opa kipje is jarig, gefeliciteerd opa!!

Geen opmerkingen: