zaterdag 2 januari 2010

17-12 sneeuw

Jeemig!! Zijn we gisteren gaan slapen, was er nog niks aan de hand en vanmorgen maakt mama ons wakker en moet je nu kijken???!!!

Alles is wit!! Zelfs zoveel wit dat mama niet meer de auto wil pakken en fietsen kan ook niet echt!

Dus gaan we lopen naar school met de slee!! Eerst Oskar op de slee tot zijn school en daarna mag ik op de slee naar school. Als wij op school zitten loopt mama nog door naar haar werk!!

Savonds is het kerstfeest in de kerk van mijn school. Papa en mama komen me ophalen van de BSO, onderweg even snel een patatje eten en dan zet papa ons af bij de kerk.

Als het begint mag ik met een ster met licht naar voren lopen en verder moeten we kijken en luisteren....
Als het afgelopen is ga ik met mama samen naar huis, in het donker en ondertussen komt er nog meer sneeuw!!

Gaan we morgen weer met de slee mama??

Geen opmerkingen: