woensdag 27 januari 2010

23-01 naar Amsterdam

We zijn met de auto naar Amsterdam gegaan, dan ergens parkeren en daar krijg je dan een kaartje voor de metro! Eerst even in de sportwinkel kijken...
Kijk een snowboard, dat ken ik! Dat is makkie en doe ik op de Wii ook, kijk maar!
Hmmm deze is toch een beetje moeilijker en wel heeel groot, ik kan mijn benen niet eens bewegen.

We gaan met de metro naar de andere winkels, even wat snacken bij de pattaten winkel en stiekum drinken wij het drinken van papa en mama wel op..... Best lekker, als de prikkels eruit zouden zijn!
We gaan schoenen zoeken voor mij!
Nu de sneeuw eindelijk weg is en ik mijn gympen weer aan heb, zitten ze ineens een beetje strak!!

We vinden mooie nieuwe schoenen, Oskar mag ze ook. Hebben we dezelfde!
Ze zijn zo mooi, we doen ze gelijk aan, mijn oude schoenen gooi ik daar maar weg.

Als het begint te regenen gaan we met de tram naar de metro, dat is leuk!
Maar uit de metro lijkt het wel of het buiten een beetje wittig is..... blijft de sneeuw nu weer liggen?

Geen opmerkingen: