woensdag 27 januari 2010

24-01 op de slee

Vanmorgen was de hele tuin weer wit! We hebben weer sneeuw! Het sneeuwt nog een beetje, dus nu blijven we nog even lekker warm binnen.
Na mijn zwemles gaan de met de gele sleetjes zegt papa!

Dus eerst zwemmen en daar goed mijn best doen. Iedere keer moeten er een paar kindjes zwemmen en gaat de meester of de juf kijken of we het al goed genoeg doen om af te zwemmen straks...

Daarna snel afdrogen en warme kleren aan.
Papa rijd naar een bergje toe, daar kunnen we mooi met de gele slee van af!

Papa ging me een keer heel hard duwen, maar ik wilde zelluf en deed dus mijn been naar voren... toen ging mijn been in de sneeuw en ging de slee omrollen. Lag ik in de sneeuw en papa en mama gingen zomaar lachen om me! Ik vond het echt niet leuk!

Maar de keer erna ging ik weer vallen, nu deed ik het zelluf en dan is het natuurlijk wel leuk!

Geen opmerkingen: