vrijdag 21 januari 2011

15-01 rommeldagje

Mama en ik hebben een rommeldagje....
Ik ben een beetje klagerig en pieperig zegt ze, snap er niks van.

Maar ja, lekker jogginbroek aan en ik mag op de wii spelen!

Nog even naar de winkels, mag ik zelluf een nieuwe trui uitkiezen. Ik kies een hele coole met een spiderman verhaal erop!

Dan naar de bieb, ik wil boekjes lenen. Maar wel zelluf en niet op de kaart van Kristian.
Dus eerst een eigen pas regelen.... Ik zeg dat ik het wel doe, maar als ik bij de mevrouw ben vind ik het ineens eng.... mama moet het dus maar doen!

De mevrouw is bezig met mijn pas en ik ben in mama geklommen, gaan ze ineens zingen achter me! Steeds meer mensen, het gaat niet goed hier hoor!
Oh de biebmevrouw weet ervan...... een flashmob noemt ze het... mama vind het wel grappig geloof ik....

We zoeken leuke boekjes uit, ik speel nog even met de blokken en dan boekjes piepen en naar huis!

Thuis eet ik een broodje en ga ik film kijken...... Maar ineens zijn papa en Kris weer thuis...
Ik heb echt niet geslapen, toch mama???

Geen opmerkingen: