woensdag 20 juli 2011

27-06 brokkenpiloot

Gisteren ging ik huppelen in de parkeergarage en toen ging ik vallen...
Mijn hand deed echt wel pijn!
Mama vroeg aan meneer in de winkel nog een natte lap, die mocht ik op mijn hand houden.... maar mijn vingertjes deden nog pijn!
Ik wil ook niet in papa's hand knijpen...

We gaan eten bij ome Eric, Nadia en Kelvin.
Daar moet ik natuurlijk wel spelen (maar stiekum gebruik ik meer mijn andere hand)

Vanmorgen op school vertelde mama het aan de juf, en zei dat ze toch nog even de dokter ging bellen...

Dus toen ik net in de kring zat kwam papa ineens op school!
Ik moest even mee naar de dokter. Die zei dat mijn vingers gekneusd zijn!
Dan zijn ze niet helemaal stuk, maar wel een beetje.... geloof ik.

Nu zijn mijn vingers moe en krijgen ze een pleister. (ik heb geen bloed hoor)
Maar zo zitten mijn vingers stil en kunnen ze een beetje rusten....

Geen opmerkingen: